Forum przy sklepie www.elpio.pl Oferta Pracy Projekt, montaż, serwis
Nie jesteś zalogowany.
Aby móc zadawać pytania i odpowiadać zarejestruj się.
WITAM SERDECZNIE !!!
Jestem tutaj pierwszy raz i jestem totalnym laikiem i szukam pomocy.
Mianowicie w obecnej chwili posiadam w domu jeden odbiornik TV i i dekoder bez nagrywarki N-TV to wszystko mam na I pietrze wszystko to idzie z anteny SAT z jednym konwerterem która jest umiejscowiona pomiędzy parterem i I pietrem budynku. Teraz chciałbym do tego TV na I pietrze dołączyć TV DVB-T ponieważ dostałem odpowiedni dekoder
W pomieszczeniu na parterze chciałbym umieścić drugi TV w którym chciałbym mieć TV TPSA-SAT (mam taki dekoder do neostrady) i podobno wystarczy dokupić podwójny konwerter do mojej anteny. Również do telewizora na parterze chciałbym mieć TV DVB-T ponieważ telewizor ma taka możliwość. Teraz tak począwszy od Anteny pierwszy na drodze jest TV na parterze a następnie na I piętrze .
W skrócie to wygląda obecnie tak Antena umiejscowiona na parterze kabel idzie przez salon na parterze po podłodze dalej w ścianie w nie za grubym peszlu idzie na strych na strychu pod dachem przechodzi do pomieszczenia z telewizorem na I pietrze .
Nie chciałbym za dużo kombinować z instalacją przez ściany ponieważ mam dosyc odkrywania przykrych niespodzianek po poprzednim właścicielu.
Teraz moje pytania
1. Czy jest taka możliwość aby sygnał z naziemnej TV DVB-T dołączyć do kabla który idzie od anteny sat z N-TV ?
antenę od naziemnej chyba mogę umiejscowić tam gdzie jest antena SAT tym bardziej ,że jest to kierunek na nadajnik w Śremie ok 30 km.
2.Czy aby nadać sygnał z DVB-T na dwa odbiorniki wystarczy mi jedna antena?
3. Czy do talerza SAT wystarczy dokupić konwerter TWIN aby dawał sygnał N-ki i TPSA- SAT?
4.Jak to wszystko zorganizować aby miało ręce i nogi łącznie z gniazdkami antenowymi w ścianie rozgałęźnikami itd. (na parterze nie ma gniazda jest tylko na I piętrze).